11 Kasım 2009 Çarşamba

diyalog

+oğlum sanırım oyun almaya çıkmıştın paran var mı ?
-vardı baba sağol. hallettim ben.
+oğlum pazar günü sınavın var değil mi?
-bu gerçeğin farkındayım baba teşekkür ederim.
+yok hatırlatayım dedim. pazar günü sınavın olduğunu.
-baba, bana bu hatırlatmayı yaparken nasıl bir mantıksal ilerleyiş sergiledin? merak ettim de.
+yok birden aklıma geldi. ne kadar ilginç bir adam oldun sen? kötülüğünü mü istiyoruz?
-hayır koca ales sınavında başarılı olabilmem için son iki gün harıl gürül çalışmam gerekiyormuş izlenimi yaratıyorsun da.
+ne yaparsan yap yavrum. karışmıyorum sana.
-takribi 20 yaşına kadar halay çektim. bundan sonra ağacı eğmenin pek bir anlamı kalmamakta. meşe oldum ben biliyorsun değil mi ?
+hayır beni suçlama da sonra.
-sen yapabileceklerini yaptın. bırak da gerisini halledebilirsem ben halledeyim.
+iyi... ben oyuna dönüyorum.
-bekletme tabi.

Hiç yorum yok: