11 Kasım 2009 Çarşamba

bu anlamsız yazıyı adayacak kimse bulamadım. hehe

tarih'i tekerrür diye ta'rîf ediyorlar;
hiç ibret alınsaydı, tekerrür mü ederdi?"
m. akif ersoy

şimdi şair ne de güzel söylemiş. iyi ki safahat i yazmış, iyi ki ... demeyeceğim zira insanların büyük çoğunluğunun tarihinde bile geçerli olabilen bir tespiti kendi tırt geçmişimde de kullanmaya hakkım var.
hatta öyle ki hatalarımdan kaçmaya çalışsam bile bir şekilde geri içine çekiliyor hissine kapılıyorum. gerçi ben ayak benim akıl benim, dönüp durmanın anlamı bir anlamı yok. mantıksız. aptalca.
geçmişim peşimi bırakmıyor, ühü demeyeceğim. panik yok. emo olmadım daha.
yalnız benzer iki durum içerisinde yapılan hataları anlayabilsem de, bir insanla ilgili yapılabilecek ilk hatanın talihsizlik olabileceğini anlayabilsem de, ikinci kez yapılan hatanın aptallık olduğuna inanıyorum.
ben aptalım. fındık kafalıyım. cüceyim. egzotik meyve düşkünüyüm.
yine hataya düştüm. yine "aa olabilir bak." dedim. e ilkinde ne oldu? göt gibi kalmadın mı be adam? biliyorsun sonunu. neden insanların stabil düşünceli varlıklar olduğuna inanmazsın ki? yedi'de neyse yetmiş'te de o işte. hatta salaklığını yüzüne vururcasına aynı olaylar oldu. aynısı lan!
kendimi tebrik ediyorum. bir üçüncü hatayı yapmamak için de dua ediyorum.
salak gibi anlamsız şeyler yazıyorum. anlaşılacağını umuyorum. salağım ben.

Hiç yorum yok: