18 Mart 2009 Çarşamba

Denen odur ki,
Yer hizmetleri firmalarında işe alım sürecinde harekat ile yolcu hizmetleri arasındaki eleman dağılımı zeka+tipsizlik ve daha az zeka(muzu ayırt edebilen maymundan hallice)+ muhteşem görsellik+3. boyut+canlı renkler kriterleri kullanılarak gerçekleştiriliyormuş.

İtiraf ediyorum. Ben hayatımda böyle saçma sapan bir şey duymadım. Bir süre daha bu lafı kimse tahtından edemez ayrıca. Ne alakası var lan! (Bu şahane tezi duyduğum yer hizmetleri neferi adayı da görsellikten fazla nasibini almamıştı. Ciddiyim.)

Hayır torpil deyin, bunlar ırgat, dayanıklılarından seçtiler deyin(çift öküzü muamelesi) ama bunu demeyin. Yapmayın bunu. Bana tipsiz demeyin bari be. Ben mi seçtim? Gidin patrona höykürün. Lütfen.

Not: Bir de kınayan bakışlarınızı lütfen aprona, terminale yöneltin. Ferahlayacaksınız.

Hiç yorum yok: