15 Mart 2009 Pazar

Eğer bir gün, tek bir gün, dört başı mahmur bir güzellikle karşılaşırsam,


Sigarayı bırakacağım. Hem de o gün içerisinde. Ne kadar azap çekersem çekeyim gördüğümün yanında hiç kalacak.

Çok daha az konuşacağım. Zira dilimin ucundakileri kontrol edememek (ya da buna gerek duymamak) gibi bir sorunum var. Susmak çoğu zaman en büyük erdemdir hem.

Altında bir hile, “cheat”, pislik ve bunun gibi şeyler aramayacağım. Olduğu gibi kabul edersem ( ki etmeme gerek kalmayacak, dört başı mahmur çünkü) yeni hayatıma daha çabuk ısınırım.

Kesinlikle arkadaş olmayacağım. En azından ölçülü olmak gerek. Ne gerek var hikâyelerinin en küçük ayrıntılarına. Bir yerden sonra o dertlerin halay başı ben oluyorum. Auram müsait değil hem.

İlla ki saçmalayacağım ama bunu en az fantastik ve en kolay unutulabilecek şekilde yapmalıyım. Tut kendini be adam!

Kendimi hemen açık etmeyeceğim. Soğukkanlılık sadece Neo’ya, Batman’e ve bilumum antin kuntin kahramanın tekelinde olan bir özellik değildir. Bunu hatırlamam gerek.

Kasılmayacağım. Kan gitmiyor çünkü beynime. Eğer beynime kan gitmemesini isteseydim, boynumdan yukarısına tampon uygulardım.

Rus tanklarından bahsetmeyeceğim. Dur lan bunu ben yapmıyordum zaten.

Ola ki herhangi bir yakınlık kurarsam, daima “Bir küçük iki orta boy mango kanununu” hatırlayacağım.

“Âşık oldum ülen” diyerek pelerinimi giymeyeceğim. Panço da giymeyeceğim hiç estetik değil. Sonra boş viski şişesine dönüyor koskoca olay. Üzücü. (Viski-Baileys adlı karışıma selam olsun.)

Her söylenene ( her ne kadar inanacak olsam da) inanmayacağım. Zira günümüzde arkadaşlar bile bir sırt çiğnemek olsun, bir sırt kaşımak olsun bu tarz güzellikleri çok görüyorlar. Ayakları basmıyor, elleri iş görmüyor. Üzülerek belirtmek isterim. Sırtım ağrıyor ayrıca.

Havacılık kodu kullanmayacağım. (Ezberlemeye çalışıyorum o yüzden ağzımdan kaçabilir.)

Kaşlarımı düzelteceğim. Kartal gibi duruyorlar öbür türlü.

Kedileşmeyeceğim. O ne lan öyle miv miv!

İzafi olan durumlar için kimseyle tartışmaya girmeyeceğim.

Üstte yapacaklarımı unutmayacağım. Unutkan oldum iyice çünkü.

Hiç yorum yok: