11 Haziran 2008 Çarşamba

24

...

- Evet Toyguncan... Yine kendine ait olan 36 saatlik rekorunu biraz daha ilerlettin. Nasıl hissediyorsun? Duygularını izleyicilerimizle paylaşmak ister misin?
+ Hmf.. hmf.. Ben de bu sürpriz sonucu beklemiyordum açıkçası. Hmff.. Sezon boyu çok iyi çalıştım. Bol bol antreman yaptık. Gerekli tüm atak kombinasyonlarını en romantik anlarda ..hmff... gerçekleştirebilmek için çok uğraştık. Özellikle duygusal açıdan Zui Quan stili üzerinde çok durduk ve çok alkol aldık. Hmff... Buradan hem duygusal hem fiziksel olarak şımartabilme yeteneğimi geliştiren, başta antrenörüm Seyfullah ağabey ve diğer tüm şımartılan arkadaşlar olmak üzere, aileme, arkadaşlarıma ...hmmff... çok teşekkür ediyorum. 24 saatte şımartılıp başka mecralara ve insanlara doğru koşarak uzaklaşan arkadaşımı ...hmff... önce Allah'a havale ediyorum, sonra da ülkeme armağan ediyorum. Hmff.. Ne mutlu özgüvenlerini sağlayıp topluma veya başka erkeklere kazandırdığımız kızlara. ..hoff..
-Adeta inanılmazı başararak yaklaşık 24 gibi kısa bir sürede birinin daha egosunun tavana değmesine ve özgüvenini toparlamasına önayak oldun.
+Hmff.. Evek!
-Bundan sonra gerçekleştirmek istediğin rekorlar var mı yoksa artık kariyerinin zirvesinde emekliye mi ayrılmayı düşünüyorsun?
+Hayır. Kesinlikle böyle bir şey düşünmüyorum.
-Peki bundan sonra kendine bir hedef koydun mu?
+Olmaz mı? Hmff.. Asıl bundan sonra ego mastürbatörlüğü özelliğimin ve bitiriciliğimin ne kadar geliştiğine şahit olacaksınız. Hmff.. Allah yardım ederse, önümüzdeki seneye hafif bir rüzgar ve Moda gibi -Caddebostan sahili de olabilir.- bir yerde güzel bir günbatımı eşliğinde rekorumu ...hmff... 8 saat kadar geliştirmek en büyük isteğim. Hmff... Sonra da bu sene olduğu gibi madalyamı yine ...hmffg.. büyük bir gururla boynuma takmayı düşünüyorum.
-Teşekkür ediyoruz bize vakit ayırdığın için.
+Ne demek! Asıl ben teşekkür ederim. Hmff..

...

Hiç yorum yok: